Post by surfadedesa on Mar 7, 2022 11:40:29 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Katakana Pro ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Katakana Pro IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Katakana Pro 2022 version ▞▞▞
Jeg lærte 10 kana-bogstaver på 1 time. Jeg mister ofte fokus, fordi spillet har en tendens til at gøre dig søvnig. Hvad med en gul baggrund?
Så mange andre apps giver dig bare et bord med kanaen. Dette spiller faktisk for at LÆRE dig! Det var præcis, hvad jeg ledte efter. Brugergrænsefladenavigationen kunne dog bruge noget arbejde. Vil opdatere anmeldelse, jo mere jeg bruger appen.
Katakana Pro Edukasyon wvif
For mange videoannoncer, irriterende.
Get 全半チェンジ - 全角半角ひらがなカタカナ変換アプリ for Free on Google Play ... Japanese Kanji (Hiragana Katakana Practice) APK ... Katakana Pro APK.
Katakana Pro Vzdelávanie jvat
Det øver dig virkelig og hjælper dig med at huske godt og så hurtigt!
Hiragana Pro - Startside | Facebook
Katakana Pro 教育 aqjj
Denne app har gode øvelser til at huske karakteroversættelser. Jeg ville elske at se disse øvelser inkorporere vokal respons på de japanske karakterer og skriftlige karakterresponser på engelske oversættelser.
Japansk-Russisk oversætter online med et virtuelt tastatur ...
What The Hen: 1on1 summoner game Strategi gel
Fantastisk app, men betaling nødvendig.
Denne app er forbløffende, jeg har kun brugt den i en time, og med en smule mnemotiske teknikker og udenadslære kender jeg den fulde Katakana kanas! Virkelig let at samle op, og den har et komplet alfabetkatalog til at forklare, hvordan kombinationer og stemmede kanaer fungerer. Selv gratis, det er en super fed app! Så jeg vil måske støtte udvikleren, for han gjorde et fantastisk godt stykke arbejde.
godt
Sov Godt, Lille Ulv - Que Duermas Bien, Pequeno Lobo ...
アリガトウ!ありがとう!
Det bedste
Hent Japanese Hub - Microsoft Store da-DK
Citizen CT-S651II, Bonprinter, Black - CTS651IIS3NEBPXX
AudioCodes C450HD IP Phone - VoIP phone | Billig - Proshop
God app til at lære kana.
DeepL Translator får støtte til japanske og kinesiske sprog
Japanske Kanji, Hiragana og Katakana støttes såvel som tusinder af kinesiske karakterer. Resultatet er en vigtig udvidelse af DeepL Translators
Det ville være bedre, hvis der var lyde til at spilde bogstaverne
Jeg har prøvet flere apps, denne er min favorit, tak mand
Katakana Pro Edukasyon aeu
Den værste sprogindlæringsapp jeg nogensinde har set, jeg valgte hvert eneste katakana-bogstav for 500 gange det irriterende
fantastisk til øvelse, det eneste er, at det ville være fantastisk, hvis det havde en måde at låse alle katakana op med det samme i stedet for at vente, da jeg lærer japansk i skolen og allerede kender dem alle, jeg har bare brug for øvelse. godt arbejde!!
Næsten perfekt, udover de aflange billeder og tastatur, er denne app DEN BEDSTE til at lære Katakana. For mig vil jeg gerne se en notifikation, der fortæller mig, at jeg skal vende tilbage og lære hver dag, bare for at minde mig om det.
Katakana Pro Освіта qjri
Cheap Air Jordans For Sale |bestairjordansuscheaps2020 Cheap Jordan Shoes ... 5 best photo editing apps for ios 180w dimmable led flood light mfl micled led
Du skal betale for at få resten af karaktererne. Der er gratis alternativer.
Køb appen for at støtte udvikleren
Elsker det! Et par noter: det ville være fantastisk, hvis du kunne vælge Hiragana til at vise i stedet for Romaji, på den måde kunne du bygge forbindelserne i dit sind. Også en tilbage-knap, mens du er i træningstilstand, ville være fantastisk. Men elsker dine produkter som altid!
Hej, jeg kan godt lide appen, og jeg planlægger at købe versionen, men jeg tror ikke, den har en gemmeproces? Som at forbinde den til min google acc. Så hvis jeg nogensinde ved et uheld slettede det eller skiftede telefon, ville mine fremskridt ikke være væk.
du kan lære katakana på bare en dag.
Multiplication Square. School vector illustration with colorful cubes. Multiplication Table. Poster for kids. Sudoku game with answer. Vector puzzle game with