Post by surfadedesa on Mar 7, 2022 11:55:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kung Fu Z ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kung Fu Z IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt oneindige toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Kung Fu Z 2022 version ▞▞▞
Ik ben dol op dit spel, maar toen ik me aanmeldde nadat mijn telefoon was overleden, verloor ik mijn kostuums en moest ik het spel opnieuw opstarten
Echt goed geen grap Ik heb veel items, maar drops zijn slecht: <-1 ster
Het werkt niet ik zit altijd vast op het laadscherm ik kan het spel niet spelen ik weet niet eens hoe het is.
Helemaal niet goed
Deze game tilt verslavend naar een hoger niveau met zijn verbazingwekkende Capcom-achtige graphics en geweldige gameplay.
Kun je een stoot-, schop- en springknop maken en een verplaatsknop maken, ik haat het om erop te tikken !!! Voeg wapens toe! Zoals katana, dolk, hamer en nog veel meer! De speciale wapens zijn slechts in beperkte tijd actief!!!
Kung Fu Z Arkādes spēles zkm
Loopt niet eens
Er is een bug waarbij je voortgang wordt gereset nadat je na een tijdje terugkomt in het spel.
Het is echt een leuk spel ga het ook spelen
dit is een geweldig vechtspel! Ik hou van de stijl en het verhaal en de gameplay. ga zo door
Ik zou zeggen dat het spel goed is, maar het enige dat slecht is, is dat het SPELERGEVECHT AUTOMATISCH WORDT OPGELET!
Leuk spel. Leuk om te spelen totdat je in advertenties en ronde loops kwam.
Oh. Het is een volledig inactief spel. Verwijderd.
Overweeg om een toernooigevecht voor de prijs toe te voegen. De moeilijkheidsgraad van het toernooi doen, rekening houdend met de statistieken van het personage dat je hebt, waardoor dit proportioneel is om niet BROKE te worden of gemakkelijk te voltooien. Dus in het toernooi kies je welke prijs je wilt, bijvoorbeeld geld, jade-punten, edelstenen of epische/zeldzame kleding. Zet Gems of Jade punten alleen in staat om 2 keer per week te kiezen, want anders wordt het misbruikt, en de andere elke dag, maar pas na 24 uur dat je het hebt gespeeld. Dus bedankt voor het lezen van dit bericht, ik hoop dat je deze tip in overweging neemt, bedankt.
Dit spel is zo nostalgisch. Brengt al die herinneringen terug aan arcadespellen waar je alleen vaardigheden en geduld nodig had, of gewoon heel goed in het breken van knoppen. Gratis te spelen, offline, schattige graphics, toenemende moeilijkheidsgraad die je besluipt. Dat is net na een paar uur spelen.
Ik heb tot nu toe 69 uur speeltijd en ik heb van elk van hen genoten. Eerste game waarvoor ik een recensie schrijf en of je me nu vertrouwt of niet, als je dit juweeltje van een arcade-beatemup downloadt, zul je er geen spijt van krijgen. Hoewel het qua uitrusting net wat meer RPG-elementen zou kunnen gebruiken en de intelligentievaardigheden wat ondermaats zijn, loopt het spel soepel, is het leuk om te spelen en heeft het een mooie moeilijkheidsgraad. Sinds de laatste update voelt het sneller "klikken" meer de moeite waard.
Waarom moet je premium kopen om te kunnen spelen? Dat is een domme monteur
Game wordt opgehangen wanneer wordt gevraagd om op je voortgangsknop te tikken. Kan er niet verder spelen. Het verwijderen!
Leuk, maar erg omslachtig. Te repetitief
Ik vraag me af waarom jullie me steeds weer op het bord van het winkelcentrum laten spelen, ook al blijf ik winnen?
Geweldig spel, maar ik haat het als ik de coole kleren verlies en hoe lang het duurt om een level omhoog te gaan, en ik heb niet het gevoel dat het niet soepel verloopt
Simpel maar leuk. Helaas verlies je veel te veel voortgang als je op hogere niveaus onder de knie hebt.
Snellere gameplay dan Double Dragon. Daar doen de graphics me aan denken.
Tot nu toe geniet ik ervan. Het is een leuk spel om op te pakken en onderweg te spelen. Op dit moment heb ik geen klachten.**Update**: dus ik bereikte eindelijk het laatste niveau na urenlang slijpen, alleen om het niveau helemaal niet te laden. Mijn spel is eigenlijk gemetseld. Telkens wanneer ik opnieuw opstart, zit ik vast op een zwart scherm waar mijn personages een storing vertonen. Ik heb ook geprobeerd opnieuw te installeren. Het is op dit moment vrijwel onspeelbaar. Ik weet niet zeker of dit gebruikelijk is, maar het is jammer.
goed
dit spel is geweldig. het heeft alles waar ik van hou. 8 bit, actie, zombies, chiptune-muziek. het enige dat dit voor mij geen 5-sterrengame maakt, is het beheersingssysteem... het brengt je terug naar het eerste niveau en verwijdert dan al je kledingitems die je hebt gekregen door het vorige spel te spelen. Ik begrijp dat persoonlijk niet.
voeg meer stijlen toe zoals vogelstijl enz.
Kung Fu Z Arcade gdre
Het is best goed dat het saai wordt. Een beetje, het zijn gewoon de advertenties waar ik gek van word, maar er zitten zombies in, dus ik geef het dat.
Nou als je uit het spel bent, vecht de persoon 4 hij is zichzelf, dat is cool toch
Het verslaan van zombies in dit spel is vreemd genoeg bevredigend. Dit is een van de weinige games waarbij ik het geluid graag aan laat staan. Ik denk dat ze het tikken met QTE of periodieke schermacties (vegen over het scherm of het tekenen van een vorm) kunnen opbouwen voor enorme schade bovenop de bewegingen die ze al in dit spel hebben. In wezen is dit een tikspel, maar het voelt alsof ze het zeker meer als een beat-em-up kunnen laten voelen.
Welp hier weer, dus als je van wedergeboorte houdt of iets dat heette, verlies ik al je geweldige dingen daarom vermijd ik wedergeboorte te zijn of iets dat heet zoals je zult trainen en je sterker wordt Ik begrijp het punt dat je sterker zult worden, maar waarom verlies al je gekke dingen alsof ik een bandana heb het is blauw dan het geen shirt ik ben sterker geworden ik heb zoveel geüpgraded dan boem een niveau hoger dan wedergeboorte dan boem helemaal weg Welp moet gewoon dit spel verwijderen
Te makkelijk
De besturing is goed, maar telkens als ik het spel pauzeer, wordt de pauze onderbroken en blijft het doorgaan alsof... ik stierf? NANI?!?!?
Geweldig spel, maar stierf na een stevige 30 minuten.. Dan is het gewoon spoelen en herhalen.. Maar de besturing en graphics zijn geweldig.. Liefde voor geluidseffecten. Helaas is er niet veel dat we kunnen doen na de eerste 20 minuten en sterft het langzaam af
Het is te saai
ik hoop dat ik mijn spullen niet kwijtraak, maar als ik dat doe, maak dan iets waar je het verwijdert en download het dan terug zodat er je gegevens zijn
Leuke en verslavende gameplay. Het speelt zich eigenlijk vanzelf af, maar ik kan het niet helpen om er zelf uren aan te besteden. Epische graphics en coole actie.
Spel is leuk. ik wou dat ik meer fijne details over de man had ... zoals springen of lopen / rennen met een pijltje. karakters zijn schattig/fel.
Dan de man afzetterij ....
Het is een geweldige game jongens, maar je zou echt een hoofdmenu moeten hebben, waar mensen toegang hebben tot andere modi of gewoon terug kunnen gaan en het spel verlaten in plaats van het te verlaten tijdens het spelen van het spel.
My Home - Design Dreams Jednoduché hry ktr
Online, meer moves en kleding en designs
je stomme spel werkt niet
het was gewoon een nutteloos spel
Je raakt willekeurig apparatuur kwijt. Een beetje een probleem als dat de meerderheid van je statistieken is.
Leuk, maar duurt gewoon veel te lang om op te bouwen. Ik kan ongeveer 30 seconden per dag spelen. Rust is gewoon wachten.
Goed spel om mee te beginnen, goede graphics en handvatten. Afwachten wat deze game nog meer te bieden heeft
Het is gewoon heel saai.
Al met al een heel goed spel om te spelen als je je verveelt
Ziet er prachtig uit... Maar het is verschrikkelijk. Ik verwachtte arcade-achtige gameplay zoals dan de man, maar in plaats daarvan speelt het zichzelf en alles wat je doet is onderdelen kopen om je kleine man beter te maken. Zo dom